Najčastějšie otázky

KDE VŠADE DORUČUJETE KYTICE?

Kyticu doručíme kamkoľvek v celej SR !!

MÔŽEM PRIPOJIŤ ŽELANIE KU KYTICU?

Áno, v prípade Vášho záujmu priložíme ke kytíci želanie s textom. Text nám môžete napísať do pripraveného poľa v druhom kroku objednávky. Text prepíšeme do darčekovej kartičky ktorá bude vložená do kytice.

AKO RÝCHLO DORUČÍTE KYTICI?

kyticu doručíme ve Vami stanovený termín v objednávke, môžete si zvoliť presný čas aj dátum doručenia. V Prahe sme schopní doručiť kvetinu do 1 hodiny od objednania. Po celej SR doručíme kyticu aj v rovnaký deň kedy objednáte kyticu. (Kamkoľvek v celej SR)

KEDY DORUČUJETE KYTICE?

kytíce doručujeme 7 dní v týždni kamkoľvek v celej SR

AKO MÔŽEM ZAPLATIŤ OBJEDNÁVKU?

objednávku môžete zaplatiť kartou online, prevodom na náš účet , v prípade platby kartou vieme okamžite že je platba vykonaná potvrdenie príde emailom, v prípade platby prevodom na účet nečakáme na to až nám bude suma pripísaná na náš účet - stačí keď nám pošlete potvrdenie o prevode na našu emailovú adresu obchod@kytica-expres.sk, Všetky informácie k platbe Vám budú zaslané po uzavretí objednávky na Vašu emailovú adresu.

DORUČÍTE KYTICU EŠTE DNES KEĎ CHCEM PLATIŤ PREVODOM NA ÚČET?

Áno doručíme, stačí nám poslať na našu emailovú adresu potvrdenie o prevode. Čo je potvrdenie o prevode? každá banka má v internetovom bankovníctve možnosť zaslania potvrdenia o prevode pri zadaní príkazu. Druhá možnosť je zaslanie "print screen" platobného príkazu.

JE UVEDENÁ CENA U KYTÍC VRÁTANE DOPRAVY?

Nie nie, k cenám uvedeným u produktov musíte pripočítať cenu za doručenie. Cenník dopravy nájdete vyššie na tejto stránke.

JE DORUČENIE KYTICE ANONYMNÝ?

Áno, doručenie kytice je úplne diskrétne, system je nastavený tak, že nikto nemôže zistiť kto kyticu objednal. Za to ručíme.

AKÚ KARTOU MÔŽEM ZAPLATIŤ?

je možné platiť týmito kartami Visa, Visa Electron, Master Card, Maestro

MÔŽEM OBJEDNAŤ KYTICU KEĎ ŽIJEM V ZAHRANIČÍ?


Áno, kyticu môžete objednať z celého sveta.

CHCEL BY SOM DORUČIŤ KYTICU, ALE NA PRÍSLUŠNÚ MÁM LEN TELEFÓN.

Nevadí, stačí keď nám pošlete telefónne číslo, všetko ostatné zariadime za Vás

POŠLITE MI DAŇOVÝ DOKLAD, POTREBUJEM SI DAŤ NÁKUP DO ÚČTOVNÍCTVA

Áno, pri platbe kartou Vám pošleme faktúru obratom na Vašu emailovú adresu, v prípade platby prevodom Vám pošleme faktúru po pripísaní platby na náš účet.

JE MOŽNÉ DORUČIŤ SMÚTOČNÉ KYTICU PRIAMO NA SMÚTOČNÝ OBRAD?

Áno, je to naša štandardná služba.

BUDÚ KVETY PRI DORUČENIE ČERSTVÉ?

Áno, kvety sú pripravované výhradne z kvetín priamo z Holandskej kvetinovej burzy. Expedícia kvetín z našich obchodov je v tak veľkom množstve že ani nie je možné aby boli kvety staršie ako 1 deň.

KTO DORUČUJE KYTICE?

Kytice doručuje vlastné kvetinová služba ktorá je zaškolená ako zaobchádzať s kvetinami tak, aby boli odovzdané v poriadku.

AKÝ JE ROZDIEL MEDZI VEĽKOSŤAMI KYTICE - MALÁ, STREDNÁ, VEĽKÁ, EXTRA VEĽKÁ

Veľkosti kytíc sa líšia počtom kusov jednotlivých kvetov v kytici, u malých je to 7-9 ks, stredné 13-15, veľké 17 - 21, extra veľké 25 -31, všetky kytice sú doplnené zeleňou a prízdoby okrem kytíc zo samostatných ruží

MÔŽEM SI KÚPIŤ PRESNÝ POČET RUŽÍ?

Áno, v druhom kroku objednávky napíšte do poľa "vlastnej počet kvetov" počet kusov ktoré požadujete, system vygeneruje celkovú cenu, potom stačí keď dokončíte a potvrdíte objednávku

AKO SA DOZVIEM ŽE BOLA KYTICA DORUČENÁ?

Väčšinou je reakcia od obdarovanej osoby tak rýchla že to viete takmer okamžite po odovzdaní, informácie o odovzdanie Vám samozrejme potvrdí aj naše telefonická podpora na tel: +421 907 325 767